Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.02.2008 23:29 - утре
Автор: muddy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 980 Коментари: 1 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Имам изпит, а не мисля за изпита, вече ми е все едно. Мисля си за други неща и по специално за това как вече не правя почти нищо от нещата, които наистина ми доставят удоволствие и то само, защото съм в процес на търсене на себе си. А може би истината е, че знам коя съм и какво искам, но все пак предпочитам просто да си живея в илюзия и да правя това, което ТРЯБВА, по-лесно е... Е, стига толкова, направих първата крачка към това, което искам и сега ще чакам резултати. Надявам се да се появят утре, заедно с изпита и оценката от предишния изпит и утре да бъде един такъв невероятен ден, когато ще се случат толкова много неща...И все пак, нека се върна на Земята...утре си е просто утре и ще си дойде, независимо от очакванията ми:) и съвсем не е задължително да оправдае очакванията ми, най-вероятно няма да ги оправдае (твърдя, че съм заклета оптимистка, въпреки изказването), но това определено няма никакво значение. Единственото важно е да очакваш нещо, дали ще се случи...е друг въпрос. Очакването дава смисъл на съществуването по един малко болен начин, но си е по-добре от нищо, и за това очаквам утре с нетърпение: утре свършва сесията, утре разбирам резултатите от изпит, утре имам отговор на един важен и-мейл, утре се виждам с хора, с които не съм се виждала от 01.01 и утре могат да се случат още куп непредвидени и неочаквани неща, тях оставям на съдбата(не че вярвам...). Нека само дойде, пък ще си го посрещна подобаващо :)

И стига съм писала само за утре. Продължавам да се побърквам да се ровя из нета и да си намирам разни занимавки, разбира се, с единствената цел да забавя ученето :Р и ето част от новите ми зарибявки :)
http://www.damninteresting.com/?cat=5
http://rhettandlink.com/
Май си нямам много работа...



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. apollon - точно така отпусни си душата - един ...
03.02.2008 23:38
точно така отпусни си душата - един изпит яма да определи дали ще бъдеш по малък специалист - ако имаш сърце в професията си ще бъдеш истински специалист
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: muddy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 15429
Постинги: 8
Коментари: 3
Гласове: 24
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930